#Ring! Twitter obre a 45,10$ en el debut llargament esperat

Publicat per el nov 7, 2013 a Telecomunicacions | Cap comentari

pique, enginyeria, blog, Twitter, IPO, bolsa, borsa

Per Don Reisinger el 7 de novembre de 2013.

Twitter per fi ha sortit a borsa, i com era d’esperar, les seves accions han pujat en les primeres operacions.

El lloc de microblogging més popular ara és una empresa que cotitza en borsa, amb l’entusiasme dels inversors en la posada en marxa fan pujar les accions fins a un 73 per cent del preu fixat de Twitter.

Twitter havia posat el preu de les seves accions a 26 $ el dimecres sota el símbol TWTR, però a l’inici de la negociació de les accions aquest matí ràpidament han pujat un 73 per cent, a 45,10 $. Un esclat inicial és comú per a una IPO (Oferta Pública Inicial) on els inversors salten a l’oportunitat de ser amo de les seves accions. S’espera més volatilitat durant tot el dia.

La IPO de Twitter surt sense tots els problemes tècnics que van infestar oferta inicial de Facebook l’any passat. La sortida fallida de Facebook l’any passat va retardar l’inici de la negociació i, finalment, va provocar errors comercials. Els inversors i operadors que van perdre els fons de la transacció inicial van demandar a NASDAQ, dient que era negligent en el maneig de l’oferta pública inicial.

pique, enginyeria, blog, Twitter, IPO, bolsa, borsa, facebook

L’oferta inicial de Facebook també va ser obstaculitzada per la decisió de la companyia d’augmentar el nombre d’accions a disposició del públic en l’últim minut. La sobrevaloració, juntament amb els problemes de Facebook a la monetització mòbil, va provocar que les accions de la xarxa social caiguessin en picat. Es va trigar més d’un any de cotització perquè les accions de Facebook es recuperessin.

Twitter, que està buscant $ 1820 milions en la seva oferta, encara s’enfronta a reptes financers propis. La companyia encara ha de anotar un sol cèntim en el seu benefici. Durant l’últim període de nou mesos, Twitter va generar $ 422.2 milions en ingressos, però la xarxa social va perdre $ 133.9 milions.

Twitter també ha estat criticat pel seu negoci desigual. Una quantitat desproporcionada dels seus ingressos, 75 per cent, prové dels Estats Units. No obstant això, el 78 per cent dels seus usuaris estan a l’estranger. Twitter diu que guanya $ 2,58 per cada 1.000 visites a la timeline als Estats Units, però a nivell internacional, la xifra cau a 36 cèntims de dòlar.

Seguirem per actualitzar aquesta notícia durant els propers dies amb informació actualitzada sobre el rendiment de la IPO de Twitter.

Si ha trobat que la noticia és interessant, no dubtis en compartir-la i comentar-la, és fàcil i m’ajudaràs a que més gent la pugui llegir. Moltes gràcies.

+ Notícies

← Torna

Deixa una resposta

Pinterest
Email
Print